8th Cesti Competition in Innsbruck

Martedì 22 Agosto 2017 00:00 - Domenica 27 Agosto 2017 00:00
Innsbruck (Austria)

der 8. Internationale Cesti-Wettbewerb (22. - 27.08.2017) steht schon bald vor der Tür!
Nur noch bis 31.05.2017 können sich Interessenten aus aller Welt bewerben.
Neben Preisgeldern (Jury- und Publikumspreis) winken Engagements an renommierten Opern- und Konzerthäusern.
Alle notwendigen Informationen zu Anmeldung, Repertoire, Jury etc. finden Sie unter
www.altemusik.at/cesti

The 8th International Cesti Competition is approaching quickly!
From 22nd to 27th August 2017 the Innsbruck Festival of Early Music invites young singers from all over the world to one of the most important competitions for baroque opera singing in the heart of the Alps.
The application deadline is May 31st 2017.
The competition attracts not only with engagements in major opera houses but also with prize money chosen by the jury and the audience.
Please find all needed information attached or at www.altemusik.at/en/cesti-competition

• Da Martedì 22 Agosto 2017 00:00 a Domenica 27 Agosto 2017 00:00